loading...
skoobYdoo
ghazaleh بازدید : 124 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

<h2 class="hl" align="center" style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">
        <a href="http://sabadownload.blogfa.com" style="text-decoration: none; font-weight: 400">
        <font size="4">با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!</font></a></h2>
        <div class="cnt"><center><!-- Begin PArsToOls.com ‍--><script language="javascript" src="http://www.ParStoOls.net/text_day/"></script><!-- End  --></center>
<P class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=center>
<SPAN 
lang=FA style="COLOR: #99cc00; FONT-FAMILY: 'Tahoma'">
<FONT 
color=#009900 size="2">
<a href="http://sabadownload.blogfa.com" style="text-decoration: none">با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!</a></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=center><SPAN 
lang=FA 
style="FONT-SIZE: 18pt; COLOR: olive; FONT-FAMILY: 'B Homa'; mso-bidi-language: FA"><INPUT style="WIDTH: 200px; HEIGHT: 30px" onclick="alert('سلام...چه طوري عزيزم..!؟');
alert('خوبي ؟ ديگه چه خبر؟');
alert('مثل اينكه خيلي بيكاري . نه ؟ ');
alert('اگه بيكار نبودي ');
alert('اينجا رو كليك نمي كردي');
alert('من كه بهت گفتم كليك نكن ');
alert('خوب الان چه طوري ؟ ');
alert('خوبي ديگه ؟ ');
alert('تعريف كن ');
alert('چيه ؟ چرا داري عصباني مي شي ؟ ');
alert('شوخي هم سرت نمي شه ؟ ');
alert('تقصير خودته ');
alert('به من چه . من كه بهت گفتم كليك نكن ');
alert('خوب حالا كه بيكاري يه جك بگو ');
alert('بگو');
alert('بگو');
alert('ميگم بگو');
alert('نمي گي ؟');
alert('باشه نگو');
alert('منم ول كنت نيستم ');
alert('اصلا من مي رم . باهات قهرم ');
alert('........');
alert('......');
alert('......');
alert('دلم نمي آد ههين جوري تنهات بزارم ');
alert('دلم به حالت سوخت ');
alert('خوب برگشتم ');
alert('خوب برگشتم ');
alert('اصلا نمي خواد كه جك بگي ');
alert('يه چيستان بگو ');
alert('چيستان هم بلد نيستي ؟ ');
alert('واي چه بد ');
alert('مثل اينكه نمي خواي با ما را بياي ');
alert('خوب باشه من يه لطيفه مي گم ');
alert('ولي بايد قول بدي كه بخندي ');
alert('نمي خندي ؟ ');
alert('عصباني هستي ؟ ');
alert('خوب بزار فعلاً لطيفه رو بگم بعدش ');
alert('ببين مي خندي يا نه ؟ ');
alert('::::: يارو شب زياد « بلال » مي خوره ، تا صبح اذان مي گه :::::');
alert('خودمونيم با مزه نبود ؟  ...؟؟');
alert('خوب حالا بخند تا ولت كنم ');
alert('«««« بد اخلاق »»»»»');
alert('بزار يه جك ديگه بگم ');
alert('خيلي دوست دارم جك بگم ');
alert('اگه مي دونستي دستاي سرد من چقدر به گرمي دستات نيازمنده ، اينقدر دست توي دماغت نمي كردي !!!!!؟');
alert('هر هر هر هر هر هر هرتابرلين ');
alert('جون من بامزه نبود ؟ ');
alert('خوب ديگه خيلي اذيتت كردم مثل اينكه . مي خوام ديگه دست از سرت وردارم . موافقي ؟');
alert('ببين چشاش چه برقي مي زنه ؟ واقعاً كه يعني تو اينقدر از من بدت مي آد كه  مي خواي از من جدا شي ، چشات شروع مي كنن به برق زدن ؟');
alert('مثل اينكه حالت خيلي گرفته شد. نه ؟ ');
alert('خواستم مرامتو يه محكي زده باشم . ديدم واقعاً بامرامي . دمت گرم . همين كه به وبلاگم سر زدي برام كافيه ');
alert('يادت نره كه واسم نظر بزاري . اگه نظر نزاري خدا بگم كه ...نه من كسي رو لعن نمي كنم . زبونم لال بشه اگه بخوام كسي رو نفرين كنم اون هم كي ؟ تو رو نفرين كنم ؟');
alert('::..  تقصير خودت بود كه اينقدر كنجكاوي كردي والا من كه كاريت نداشتم . حالا هم منو ببخش كه من هم خسته شدم فعلا مي رم ولي نظر يادت نره . من محتاج نظرات شما عزيزان باوفاهستم..::');" type=button size=18 value="لطفاً با اين دكمه كاري نداشته باشيد"></SPAN></P>
<P class=MsoNormal dir=rtl style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=center>
<font face="Tahoma" size="2"><span lang="fa">
<a href="http://sabadownload.blogfa.com" style="text-decoration: none">بهترین 
کدها درصبا دانلود</a></span></font>

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت من خوش اومدین بعد از دیدن هر مطلب نظر یادتون نره!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام شخصیت اسکوبی دو را دوست دارید؟
    کدام شخصیت منفی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 11,315